duminică, 1 martie 2015

Brownies cu cremă de brânză






Luna februarie gazda Provocarii Secrete a fost Cerasela, iar blogul desemnat a fost al Mihaelei . Dintre bunatatile pe care le are Mihaela pe blogul ei am ales acest brownie cu crema de branza, care a fost extrem de delicios.


Ingrediente pentru tava 20 /30:

  •  150 g făină
  •  1/2 linguriţă praf de copt 
  •  120 g ciocolată min 60% cacao 
  •  120 g unt 
  • 250 g zahăr 
  •  2 ouă mari / 3 oua mici 
  •  1 linguriţă esenţă de vanilie


  •  250 g cremă de brânză (quarq)
  • 3 linguri zahăr 
  • 1 lingură amidon / faina


  • Preincalziti cuptorul la 180 grade C. Pregatiti tava pentru copt si tapetati cu hartie de copt.
  • Eu am folosit 3 oua mai mici pe care le-am mixat bine cu zaharul, pana ce au devenit cremoase.








  • Ciocolata rupta se topeste impreuna cu untul, apoi se racoreste si se adauga la compozitia de oua. 







  • Adaugam esenta de vanilie si faina amestecata cu praful de copt.







  • Quarq- ul se amesteca cu zaharul si amidonul sau faina.








  • Se toarna jumatate din compozitie si se aseaza gramajoare de crema de branza.








  • Turnam restul de compozitie si nivelam.








  • Coacem in cuptorul preincalzit timp de 30 minute dupa cuptorul meu, pe urma lasati sa se raceasca in tava si apoi portionati.







Enjoy!!!









Un comentariu:

  1. Te invit cu drag la concursul meu misterios....cu ciocolata http://retete-haplea.ro/va-invitam-la-concurs-misterios/

    RăspundețiȘtergere