marți, 16 septembrie 2014

Tocanita de naut - Provocarea Secreta Septembrie


Luna aceasta am fost tare harnicuta la Provocarea Secreta, am reusit sa pregatesc  ceva intr-un timp record. De foarte mult  timp nu am reusit acest lucru si asta din lipsa de timp. Luna septembrie gazda este Aura Carolina, iar blogul desemnat  este al  Lacramioarei.  Cand am deschis prima pagina, am stiut ce am sa pregatesc , pentru ca mi-a sarit  in ochi aceasta tocanita si pentru ca aveam cumparat conserva de naut si inca nu eram decisa ce sa pregatesc .

Ingrediente pentru 4 perspoane:


  • 400 g naut din conserva
  • 1 ceapa mare
  • 2 catei de usturoi
  • un morcovi 
  • 1 ardei kapia rosu
  • 1/2 ardei verde
  • 1/2 ardei galben
  • 2 linguri ulei rapita
  • 150 ml suc de rosii / bulion
  • sare, piper negru proaspat rasnit
  • cimbru
  • coriandru tocat marunt

  • Nautul  fiind fiert, se scurge bine de apa din conserva si se spala sub un jet de apa rece.
  • Ceapa  si usturoiul se curata si se toaca marunt, morcovul la fel se curata si se taie rondele, iar ardeii se spala si se taie cuburi.
  • Calim ceapa  circa 2 minute in uleiul incins.





  • Adaugam morcovul si mai calim impreuna cu ceapa vreo 2 minute.






  • Pe urma adaugam ardeiul taiat si usturoiul tocat marunt.







  • Dupa ce am calit legumele, adaugam nautul si sucul de rosii  sau bulionul. Condimentam cu cimbru , sare si piper negru proaspat rasnit.  Apoi turnam o cana de apa si lasam sa fiarba pana ce scade sosul.








  • Spre final adaugam coriandrul proaspat tocat.  







Pofta buna!! Delicioasa!!!











2 comentarii:

  1. De la o vreme mananc naut saptamanal, tocanite sau salate... deci as gusta clar tocanita ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am mancat niciodata, dar cred ca este tare buna!

    RăspundețiȘtergere