joi, 10 iulie 2014

Negresa cu cirese


O alta prajitura de sezon, care asteapta cuminte sa fie postata, asa ca sa va faceti o idee de dulce. A fost super buna!!! :)



Ingrediente:


  • 4 oua intregi
  • 200 g unt / margarina
  • 200 g zahar
  • 75 g cacao
  • 2 linguri bune de smantana 20 %
  • 1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
  • 1/2 lingurita praf de copt
  • zeama de la o jumatate de lamaie
  • 190 g faina
  • 200 g cirese fara samburi

  • Se pune zaharul si untul moale intr-un bol si se mixeaza pana ce devine cremos si se topeste zaharul.








  • Pe urma adaugam cate un ou amestecand foarte bine dupa fiecare.








  • Adaugam cele doua linguri de smantana, bicarbonatul si praful de copt stins cu zeama de lamaie. Amestecam usor ,apoi adaugam ingredientele uscate.











  • In primul rand adaugam cacao cernuta si amestecam cu mixerul.







  • Pe urma faina. 








  • Spre final adaugam ciresele, eu am mixat dupa ce am adaugat ciresele, nu am vrut sa las asa bucati mari, am mixat doar cat sa le incorporez in compozitie si sa nu fie  nici prea zdrobite.









  • Compozitia obtinuta se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt, in cazul meu  cu 32 diametrul, tava fiind rotunda si  am copt negresa in cuptorul preincalzit la 200 grade C timp de 20 minute. Am incercat cu o scobitoare si a iesit curata, dar a fost destul de umeda in interior, deci ecxelenta din punctul meu de vedere. The best!!









  • Se scoate si se lasa la racit, apoi se pudreaza cu cacao sau zahar pudra, in cazul meu cacao.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu