luni, 6 ianuarie 2014

Penne cu bacon, sos de rosii si capere




Dragii mei,  bine v-am regasit in noul an, un an care, speram ca va fi unul mai bun pe toate planurile.
Anul  acesta mi-am propus ca, voi face in asa  fel, sa am mai mult timp pentru toate evenimentele  din viata  mea si sper  sa fie putin mai organizat din toate punctele de vedere.
Prima reteta din anul acesta este una rapida si usoara de preparat si anume paste cu un sos de rosii, bacon si capere, delicios.


Ingrediente pentru 4 portii:


  • 400 g penne
  • 250 g bacon usor afumat feliat
  • 1-2  catei de usturoi
  • 1-2 lingura de capere
  • 400 gr rosii tocate in suc propriu din conserva
  • 1 lingura ulei de masline
  • 100 gr parmesan ras
  • sare
  • piper negru proaspat macinat

  • Se pune uleiul de masline intr-o tigaie si se pune baconul la prajit 1-2 minute la foc iute.








  • Adaugam  rosiile tocate  in suc si usturoiul tocat marunt.
  • Adaugam o lingura sau doua de capere apoi asezonam cu  putina sare  si piper proaspat macinat. Se adauga foarte putina sare pentru ca, caperele sunt  deja sarate.
  • Se lasa cca 10-15 minute  pana ce scade  putin sosul.
  • In acest timp se fierb pastele in apa clocotita cu sare si 1 lingura ulei, pentru a nu se lipii intre ele, timpul de fierbere  8 minute, genul meu de paste. Uitati-va in functie de ce paste folositi  si dupa instructiunile de pa ambalaj.








  • Se servesc cu sosul si parmesan presarat din belsug.







Pofta buna!!!

3 comentarii:

  1. Delicioasa combinatie! De mult n-am mai mancat paste..

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani !
    Te astept cu o reteta de muffins sau cupcakes la concursul organizat pe blogul meu !
    http://www.bucatepealese.ro/concurs-razboiul-brioselor/

    RăspundețiȘtergere