miercuri, 22 ianuarie 2014

Crema de avocado si ou - Provocarea Secreta Ianuarie 2014




Am tras chiulul in ultima vreme de la Provocarea Secreta, dar am sa revin cu o reteta buna si sanatoasa. Luna aceasta provocarea  este organizata de Simona, iar  eu am primit blogul Claudiei, un blog cu retete simple si delicioase, care  cu siguranta merita vizitat. Am ales un aperitiv usor, fiind la dieta :)) si  in acelas timp satios.


Ingrediente:


  • un avocado
  • 2 oua fierte tare
  • 1/2 ceapa rosie mica tocata marunt
  • o lingura capere tocate marunt
  • sare
  • zeama de la o jumatate de lamaie


  • Se taie avocado in doua se scoate samburele si se scobeste miezul. Se paseaza cu blederul. Se stropeste cu lamaie  sa nu se oxideze.
  • Adaugam ceapa tocata marunt, ouale date pe razatoare ( ochiul mic si pastram putin pentru ornat ) si caperele tocate.





  • Se amesteca si se adauga sare dupa gust.
  • Se serveste cu paine prajita si ornat cu oua. 
  • Este un mic dejun  consistent si sanatos.


Pofta buna!!
















4 comentarii: