marți, 21 mai 2013

Pui cu mazare si morcovi


Dragii mei, in ultima perioada am fost mai mult absenta, mai preocupata de alte lucruri care vor urma sa se intample in viata noastra de familie si  am neglijat alte lucruri importante pentru  mine, regret acest lucru, dar cu timpul sper sa revin   in forte, pana atunci  imi iau o mica pauza si sper ca  in luna Iunie sa revin .
Va las cu o reteta usoara si delicioasa, care se prepara rapid. Am sa incerc sa mai postez cateva retete  arhivate, va doresc spor la gatit si sa aveti o vara frumoasa si insorita. Va pup!!


Ingrediente 4 persoane:



  • 1 ceapa mica
  • 2 morcovi
  • 1 catel de usturoi
  •  1/2 de pui ( pulpe, aripi, piept)
  • 400 g mazare
  • 3-4 linguri  ulei de masline
  •  sare, piper
  • 1 lingura pasta de ardei /  1/2 ardei gras rosu
  • marar


Timp de pregatire: 15-20 minute
Timp de gatire: 40 minute



  • Se curata si se spala legumele, ceapa se toaca marunt, morcovii la fel se taie cubulete mici.
  • Calim ceapa si morcovii in uleiul de masline.




  • Lasam  2-3 minute pana ce se inmoaie, apoi adaugam bucatile de pui.





  • Apoi adaugam usturoiul tocat , pasta de ardei si mazarea. Lasam   5 minute  apoi turnam apa atat sa acopere pulpele. Condimentam cu sare si piper si lasam sa fiarba.



  • Dupa ce a fiert mazarea si carnea si a scazut, adaugam mararul tocat. 
  • Servim imediat! Pofta mare!!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu