sâmbătă, 8 decembrie 2012

Ceafa de porc marinat la cuptor


Pentru pranzul de maine va propun o friptura delicioasa,  frageda si aromata.
Este foarte simplu de facut, doar ca dureaza ceva timp marinarea acesteia, dar cu siguranta merita facuta.


Ingrediente 4 persoane:


  • 4 bucati ceafa de porc  fara os ( 800 g )
  • 30 ml ulei de masline
  • 50 ml vin alb sec

  • pentru marinata reteta o gasiti aici


  • Procedeul pentru marinare o gasiti aici .
  • Dupa marinare se scoate carnea si se aseaza  intr-o tava de friptura unsa cu ulei de masline.
  • Se toarna vinul si adaugam  jumatate din marinata.
  • Se introduce tava in cuptorul incalzit si se lasa 20 de minute, acoperit cu hartie de copt ,apoi inca 15-20 minute fara  hartie.
  • Se stropeste din cand in cand cu sosul din tava, sa nu lasati sa  se usuce carnea, mai bina adaugati putina apa sau vin.
  • Serviti alaturi de garnitura dorita, eu va recomand cartofi cu usturoi la cuptor .
Pofta buna!!












7 comentarii:

  1. am mancat aseara , cu ciupercute :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede clar cat este de frageda!:)
    Si eu tot ceafa am facut,acum am inchis cuptorul!:)
    O sa incerc si reteta asta,curand!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata tare bine, as veni si eu la o portie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bauuu... daca as fi mai aproape, sigur te-ai trezi cu mine la usa... O portie mica pentru musafiri nepoftiti, mai ai ?! Pupici si o saptamina minunata sa ai ?

    RăspundețiȘtergere