luni, 13 august 2012

Leapsa

Sunt in concediu!!!!
De curand am primit  o leapsa de la  Bucate apetisante, iti multumesc  pentru ca te-ai gandit la mine, pupic  :)  si am promis ca voi posta premiul.
La randul meu, voi nominaliza cateva persoane  dragi mie, defapt toti imi sunteti dragi, desi nu va cunosc :)
Ce trebuie sa fac :
  1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award.
Am facut-o putin mai sus :)

2. Spune 11 lucruri despre tine:
Sa vedem :
  1. Imi place sa gatesc si sa fac dulciuri.
  2. Imi plac si ador copii.
  3. Urasc minciuna si detest oamenii falsi.
  4. Sunt o persoana sincera, in primul rand cu mine insumi, apoi cu restul.
  5. Sunt o fire mai linistita, dar explodez dintr-o data.
  6. Imi place linistea, dar de asta inca nu prea am parte :)))
  7. Imi place natura  si sa calatoresc.
  8. Imi place sa fac shopping, dar nu prea o fac, doar de nevoie.
  9. Imi plac foarte mult accesorile, in special bijuteriile, cele din argint.
  10. Nu imi place aglomeratia, ma indispune dar nu imi face bine nici sa stau singura.
  11. Si in ultimul rand, as vrea sa am puterea sa schimb lumea . Sper sa nu ma considerati o ciudata :)
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un nou set de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.

 - cum ti-ai ales numele blogului?
Rasp. meu:  Am ales numele blogului, asa incat sa ma reprezinte, cel putin asa cred eu, dupa cum va spuneam mai sus , imi place sa pregatesc dulciuri  si in acelas timp sa gatesc  pentru familia mea.
-   crezi in soarta? (asta am luat-o si eu de la leapsa pe care a primit-o Smaranda, dar imi place intrebarea)
Rasp. meu: Uneori cred ca da, sau am  impresia, ca lucrurile se intampla cu un anumit scop, cel putin asa cred, de exemplu, inainte sa-l cunosc pe sotul meu, ma intalneam cu el in fiecare dimineata, el mergea la servici, eu eram la liceu si uneori visam :) ca vom fi impreuna ( vise de scolarita :))) ) si chiar s-au intamplat aceste lucruri, ma gandeam ca asa imi era destinat. Dar uneori cred ca trebuie ajutata soarta ! :)) 
-  care/unde e cel mai frumos concediu pe care l-ai avut pana acum?
Rasp. meu: La mare cu familia.
-   crezi ca turismul in Romania se va dezvolta vreodata?
 Rasp. meu: Eu sunt optimista in multe lucruri si chiar cred!
- lucrezi cu drag acolo unde lucrezi?
Rasp.meu: Imi respect locul de munca, si este loc de mai bine :)
-  daca ai putea, ce ai schimba la tine?
Rasp. meu: Sa am mai multa rabdare, in toate.
 - daca ai avea puterea sa dai o lege noua, care ar fi aceea?
Rasp. meu: Stop, abuzurilor in familie.
-  ce ai face daca ai gasi o geanta plina cu bani ( vreau un raspuns cinstit!!!!! ) ?
Rasp.meu: Raspunsul meu sincer este, daca as sti ca  apartine vreunui miliardar , nuuu, dar totusi a-si avea mustrari de constiinta.
 - crezi ca e adevarata zicala : ''se intoarce roata'' ? justifica-ti raspunsul.
Rasp. meu: Da, sunt de parere ca totul se plateste in viata ( nu material inteles)
-  de cate ori pe zi speli vasele?
Rasp. meu: Toata ziua spal la vase, am dupa cine :)))
- dai bani la cersetori? 
Rasp. meu: Nuuu!  Dar de exemlu, prefer sa dau haine sau mancare celor nevoiasi. Sunt patita si nu cred in sinceritatea cersetorilor, de multe ori am dat mancare si am gasit in fata usi.
Cred ca asta ar fi tot, daca am omis ceva , trageti-ma de limba :)

Cele 11 intrebari sunt :
  1. Ce te-a determinat sa-ti creezi un blog?
  2. Spune-mi doua lucruri despre tine , ceea ce iti place sa faci.
  3. Acuma,spune-mi doua lucruri despre tine , ce nu-ti place sa faci.
  4. Ce parere ai despre oameni in general ? ( vreau raspuns sincer )
  5. De cate ori gatesti pe saptamana?
  6. Care este mancarea ta preferata?
  7. Ce te motiveaza in viata?
  8. Ce astepti de la viata?
  9. Descrieti sinceritatea in cateva cuvinte
  10. Ce credeti despre blogul meu ? Vreau sinceritate!!
  11. Care este cel mai fericit eveniment din viata voastra ?
4. Nominalizeaza 11 persoane(+link) care sa realizeze acest tag.  

5.Mergi pe pagina lor si anunta-i.
6.Nu da tag-ul inapoi.


6 comentarii:

  1. Concediu placut iti doresc.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Concediu linistit si odihnitor iti doresc.
    Multumesc,sper sa reusesc sa o ridic.
    Pupici la fete!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur sa aflu atatea lucruri despre tine! Multumesc pentru nominalizare Adela draga! Concediu placut!! Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Concediu placut in continuare !!!! Multumesc frumos ca te-ai gandit la mine !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Odihneste-te si bucura-te de fiecare clipa de relax.Te pupic si-ti multumesc frumos ca te-ai gandit la mine.Si tu mi-esti draga si stii ca esti una din prietenele mele de suflet.Sper sa pot onora leapsa la un moment dat,plec si eu in concediu!Pupici multi,multi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc de leapsa! Zilele urmatoare imi voi face timp sa raspund la intrebarile tale :)
    Pupici si concediu placut

    RăspundețiȘtergere