sâmbătă, 30 iunie 2012

Lapte de pasare






Ingrediente:


6 oua
1 l lapte
200 gr zahar
 1 pastaie de vanilie/ 2-3 plicuri zahar vanilat


Intr-o cratita mai larga se pune la fiert laptele cu putin zahar si cu zaharul vanilat.
Se bat albusurile spuma, se adauga jumatate din zaharul ramas si se bat in continuare pana ce spuma s-a intarir bine.
Se ia din spuma cu o lingura si se pune la fiert in laptele clocotit.
Se lasa sa fiarba cateva secunde pe o parte si pe cealalta, dupa care se scot cu spumiera  intr-un bol mai mare.
Galbenusurile se freaca  cu restul de zahar, apoi se toarna laptele peste si se tine pe foc moale, amestecand pana incepe sa se ingroase putin. 
Apoi se toarna peste  bulgarii de albus.
Se serveste rece! 
Pofta dulce!!













5 comentarii:

  1. Nu am mancat niciodata,dar imi place cum arata.Parca as incerca si eu sa fac.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce pofta mi-ai facut !!! Ador acest laptic ;) , plus ca-mi aduce aminte de copilarie si de toate intrebarile pe care i le puneam bunicii !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mai mancat de un car de vreme lapte de pasare.
    Ce pacat, ca-mi place asa de mult. Dar nu ma dau in vant ca sa-l prepar...

    RăspundețiȘtergere
  4. Desertul copilarie! Pur si simplu il ador. Saptamana trecuta l-am facut si eu caci poftea cel mic la el...

    RăspundețiȘtergere
  5. Yuumyy!!Si mie imi place acest desert!

    RăspundețiȘtergere