joi, 19 aprilie 2012

Salata de spanac cu oua si telemea



Am sa incep cu salata de spanac, este de sezon , are vitamine, e satioasa si numai buna pentru o silueta perfecta, ce ziceti ?
Este foarte usor de pregatit si o recomand , fiindca este minunata  si o sa aveti o cina lejera :)


Ingrediente pentru 2 persoane:

o mana buna de frunze de spanac
1 legatura de ridichi rosii
50 gr telemea de vaca mixta
2-3 oua fierte
sare, piper 
1 lingura ulei de masline
 otet balsamic


Spanacul se spala in mai multe ape si se lasa  sa se scurga bine de apa, ridichele se spala si se taie felii, telemeaua se taie bucatele mai mici si ouale se taie in 4. Intr-o salatiera amestecam spanacul cu ridichele, telemeaua, adaugam sare, piper dupa gust, uleiul de masline si o lingura de otet balsamic si amestecam, asezam ouale taiate si servim imediat.






Pofta mare!




16 comentarii:

  1. Eu ma autoinvit, daca zici ca silueta mea devine perfecta... Dar chiar daca nu devine, tot maninc o portie ca e gata facut, nu ?! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, merge pentru silueta perfecta :) cateva salate ca acestea si se vede sa sti :) stiu de pe propria experienta :) Pupici!!

      Ștergere
  2. O bunatate salata. Eu doar asa crud prefer spanacul.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca este salata... nu refuz!!! :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Super buna si sanatoasa salata ta,imi place!Mie nu-mi ramane niciodata oute de la Paste!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar ma gandeam si eu la o salata cu oua pt ca au mai ramas cateva de la sarbatoarea de Paste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haplea, e buna salata, mai merge si o salata din cand in cand :)

      Ștergere
  6. Spanacul ala e sanatate curata!Ce ma fac cu familia care are spaime "extraterestre":)Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Simplu si bun. Daca mai vine la pachet si cu silueta perfecta - trebuie sa fac si eu, categoric. O salatica buna buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai ce-mi place salatica asta !!! ;)

    RăspundețiȘtergere