luni, 2 aprilie 2012

Pizza by Adela



Stiuuu, o bomba de calorii, dar ne putem rasfata macar o data pe luna , nuuu????  De data aceasta nu am respectat o reteta oarecare, am pus pe pizza tot ce am avut prin frigider, iar rezultatul, te-ai lins pe degete :)))



Ingrediente:
 
Aluatul pizza:
 200 ml apa
300 gr faina
15 gr drojdie
2 linguri ulei
1 lingurita zahar
1 praf de sare
 
 
Umplutura:
5 linguri bulion
busuioc uscat
80 gr salam de porc
150 gr sunca Praga
6 felii bacon crud uscat
1 rosie
1/2 ardei rosu
50 gr ciuperci din conserva
3-4 masline negre fara samburi
50 gr branza de oi (se poate si mai mult)
 
In primul rand pregatim aluatul, drojdia o dizolvam in apa calduta  cu zaharul, adaugam putina faina si amestecam energic, lasam apoi 10-15-min la loc cald.  Apoi adaugam restul de faina cu un praf de sare si framantam un aluat elastic pe care il lasam la loc cald 10 min.  Apoi intindem aluatul si il asezam intr-o tava de pizza uns cu ulei, eu am intins cu mana direct in tava :)
 
 
 
 
 
 
 
Ungem cu bulionul, presaram busuioc uscat,apoi asezam ingredientele: salam, sunca, rosii, ardei taiate felii, ciupercile bine scurse, maslinele taiate, felii de bacon si branza de oi.
Se coace in cuptor pana ce devine  rumen deasupra, cca 30 min.







Pofat mare!!








18 comentarii:

  1. Yupi,iar sunt prima.O pap pe toata,asa de mult imi place.Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata si cum imi este putin foame.....as devora-o pe toata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bomba delicioasa!!!! Raman doar cu uitatu`!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mananc ca are de toate,asa cum imi place mie!Dita dupa paste:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Kit érdekelnek a kalóriák ilyen étel láttán? Nagyon guszta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bomba dar eu sunt funn pizza.arata yammy.pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici un privit! Sariti, oameni buni.....si serviti:))))!!!!E super!Pupici:X

    RăspundețiȘtergere