marți, 10 aprilie 2012

Drob din maruntaie de pui



Dupa cum va spuneam reteta seamana cu cea de aici, doar cu mici modificari.



Ingrediente:

1/2 kg ficat de pui
1/2 kg pipote si inimi de pui
1 legatura ceapa verde (5-6 fire)
3 catei de usturoi (eu am pus dupa gustul meu)
frunze de patrunjel ( 5-6 fire)
sare, piper
boia de ardei dulce
2 oua
4-5 oua fierte
2 linguri ulei


Maruntaiele se curata si se spala, pipotele si inima de pui se pun la fiert in apa  ( eu nu am pus sare) si se lasa pana ce aproape au fiert, apoi adaugam ficatei si mai lasam la fiert cca 20 min.  ( ficatei nu necesita foarte  multa fierbere). Se strecoara  si pastram cca 50-100 ml din apa care a fiert si lasam sa se raceasca. 
Apoi se dau prin masina de tocat se condimenteaza cu sare , piper si boia de ardei, adaugam ceapa  verde taiata marunt, patrunjelul tocat si usturoiul pisat si amestecam.  Spre final adaugam din apa care a fiert si ouale batute, se amesteca.  Intr-o tava de chec, nu foarte mare, tapetata cu hartie de copt si uns cu ulei asezam 1/3 din carne, asezam ouale fierte si restul de compozitie. Introducem in cuptorul incins 30-40 min, dupa acea scoatem, racim si servim cu mare pofta!!












Tipsuri: folositi oua de casa, au galbenusul mult mai mare si dupa parerea mea arata mai bine.


4 comentarii: