duminică, 29 aprilie 2012

Ciorba de perisoare cu tarhon



 O ciorbica delicioasa, tare draga mie, o mananc cu mare placere si pofta :)


Ingrediente:

Perisoare:

400 gr carne tocata de porc
1 ceapa mica
2 catei de usturoi
1 ou
sare, piper
boia de ardei dulce

1 morcov
1 patrunjel
1 bucata telina
50 gr orez
200 gr smantana
sare, piper


In primul rand , punem apa intr-o cratita, in care gatiti ciorba,  apoi ne ocupam de perisoare. Condimentam carnea tocata cu sare, piper, boia de ardei, apoi adaugam ceapa curatata si data pe razatoare si usturoiul pisat, spre final adaugam oul batut. Dam forma perisoarelor si le  punem la fiert in apa clocotita. Dupa ce a dat in clocot se ia spuma  ori de cate ori este nevoie, sa avem o ciorbica limpede. Intre timp curatam legumele, le spalam si taiem marunt, apoi adaugam la ciorba. Condimentam cu putin sare si piper si lasam sa fiarba. Cand au fiert toate legumele si perisoarele, adaugam orezul spalat in mai multe ape, tarhonul maruntit si 1-2 linguri de otet aromatizat in care a stat tarhonul ( dupa gust) si lasam sa mai dea in clocot pana ce a fiert orezul. Orezul se poate fierbe separat in apa cu sare, apoi sa adaugati la ciorba.  Se trage deoparte se lasa putin la racit apoi adaugam smantana.
Este delicioasa! Pofta mare!!!


















13 comentarii:

  1. Imi era pofta de o ciorba,si uite ca am gasit-o.O bunatate.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. merge perfect ciorbica aceasta si la mine in burtica..":)))

    RăspundețiȘtergere
  3. yamiii,cu un ardei iute as sorbi-o fara oprire!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta-i una din ciorbele mele preferate si mi-e pofta de ea ca n-am mai facut-o de mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciorbita de perisoare este una din preferatele noastre... dar cu tarhon nu am facut niciodata. O trec pe lista ptr data viitoare.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. E greu de tot sa spun nu la asa ceva. Apetisanta rau!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu delicioasa........Super delicioasa ciorbita ta:)!!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. MUltumesc fetelor, este delicioasa!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Apetisanta !!!!!!!!!! am sa fac si eu aceasta ciorbita.
    pofta buna!

    RăspundețiȘtergere