luni, 2 ianuarie 2012

Meniul nostru de revelion-2012



Bine v-am regasit in noul an, sa speram ca va fi unul mai bun ca celalalt, chiar cred asta, nu stiu cat de mult credeti voi, dar intodeauna am fost o fire optimista si cred ca voi ramane mereu asa. :)  Va multumesc  tuturor pentru urarile frumoase, la randul meu, urez tuturor un calduros  ,, La multi ani!!,,.  Dupa cum va spuneam de Craciun nu prea am gatit, dar am recuperat de revelion :). Am petrecu revelionul la finii nostri acasa, alaturi de cativa prieteni, asa mai restrans, dar va zic ca a fost minunat, m-am simtit foarte bine. Ne-am hotarat sa ducem de acasa cate un platou cu  ce vrem noi, defapt ce am gatit acasa si la miezul noptii am gatit peste, am avut 4 kg de crap. Bineinteles am avut si un tortulet, sa pasim in noul an cu ceva dulce :)! Nu am facut poze cu pestele gatit dar voi face acasa si cu siguranta va voi impartasi reteta, am doar meniul gatit de mine. Pe parcursul noptii  ne-am distrat de minune, am facut un karaoke, am cantat de am ragusit si bineinteles am si dansat, in cateva cuvinte a fost  super frumos!!
 Am sa postez retetele, dupa ce termin cu cele de Craciun :), va scriu ce contine platoul de mai sus, din pacate nu sunt toate in acel platou, eram decisa sa fac 2 platouri, fiindca nu inchepeau toate , dar totusi am inghesuit toate pe un platou si am uitat sa fac poze :)
  
 Cas de porc (Toba)
Rulada de porc cu ficatei
Rulada de carne tocata cu branza si ardei
 Ardei umpluti cu branza
 Rulada de cascaval cu crema de branza picanta
 Oua umplute cu pasta de  ton
 Salata de vinete in rosii
 ,,Frigarui,, de legume
 Gordon Bleu
 Spirale cu bacon
 Dobos aperitiv cu sunca  si cascaval
 Cabanos in foetaj
 Piftie
  
 

Ciorba taraneasca de porc cu varza acra




Tort ,, cremes,, cu fructe de padure




Fripturica nu am mai pregatit, fiindca a fost suficienta mancare, nu credeti?:))))  In schimb am facut o ciorbica delicioasa, acrisoara, sa ne spele de toate pacatele, vorba aia :))), marturisesc ca in ajun doar ciorbica am mai papat, nu imi mai trebuia nimic :))) 
 Va urez pofta buna la toata lumea!!!

10 comentarii: