joi, 19 ianuarie 2012

Cordon Bleu



Un aperitiv excelent atat rece pe un platou sau servit cald langa o garnitura. La noi traditie e sa nu mananci carne de pui in anul noi , fiindca mergi inapoi tot restul anului, adica  nu avansezi  pe toate planurile :) si nu mancam pui, de acea am ales carnea de porc la gordon bleu, dar am sa fac si cu pui :)

 Aveti nevoie de:
 600 gr cotlet/ pulpa de porc
50 gr cascaval
 6 felii sunca Praga
 sare, piper
 boia de ardei dulce
 50 gr faina alba
100 gr pesmet 
 2 oua
 ulei
 Taiem felii cotletul sau pulpa, mie mi-au rezultat 6 felii, batem  carnea si condimentam cu sare, piper, si boia de ardei dulce. Asezam feliile de sunca  si cate o fasiie de cascaval. Rulam cu mare grija sa acoperim sunca si cascavalul, daca nu sunteti sigur  ca nu se desfac prindeti cu scobitori, treceti prin faina , ou batut si pesmet. 
 Prajiti in uleiul incins pe toate partile, si le scoateti pe un servetel sa absoarbe uleiul.
Pentru platou, taieti felii nu foarte subtiri, asa o portie mai generoasa de 2-3 cm si asezati pe un platou , decorati dupa imaginatie si serviti cu mare pofta!!
 Daca vreti sa serviti cald, alegeti garnitura dorita si o salata pe masura si aveti si un fel principal, delicios si satios!!
 Pofta mare sa aveti!!!


16 comentarii:

  1. Hmmm, ce pofta mi-ai facut... si cu castraveciorii aia alaturi, mi s-a facut foame...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bun! Nu am mai facut demult si mi-ai facut pofta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super bun!!!Nu am mai mancat de mult!Ce pofta mi-ai facut:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata intr-adevar foarte bine si nu mai vb de gust!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo ne place tare mult, si imi plac ruladele de orice fel! Pupicei!

      Ștergere
  5. Foarte fain si foarte bun.
    Multumesc pentru premiu. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi ai facut o poftaaaa.......!!!Super delicios arataaaa!...pupici

    RăspundețiȘtergere