luni, 5 septembrie 2011

Sos de rosii din bulion



Este un sos ce ne-o pregatea bunica mea, iar mama la fel o pregateste, cand fac chiftelute, intodeauna pregatesc sosul, imi aduce aminte de copilarie.  Nu necesita foarte  mult timp si este  foarte bun, acum  depinde de gustul  fiecaruia.
 1-2 ulei
 1 lg faina 
 300-400 ml bulion de rosii
 zahar
 Sare nu ma adaug fiindca contine  bulionul , si mai are aroma  de ardei si frunze de telina. 
 Incingem uleiul adaugam faina si lasam cateva secunde apoi turnam cate putin bulionul amestecand incontinuu sa nu faca cocoloase, pana ce se ingroasa, apoi adaugam putin zahar dupa gust. Mie imi place putin dulce- acrisor, defapt la toata familia ne place tare mult.

 Enjoy!

26 de comentarii:

  1. suntem fani, sos de rosii, supa de rosii etc.
    tare bine arata.
    te pup si-ti doresc o saptamana faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Micul, pupicei si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi is szoktunk készíteni kruplipire, sült mellé.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult sosul de rosii alaturi de niste chiftelute si cartofi fieri ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bun si prezentarea super! Pupici si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarah, iti recomand sa incerci si sa-ti dai cu parerea! Este simplu dar gustos! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  7. kati mik is kruplira szoktuk csinalni, es nagyon szeresuk fasirtal!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adina asa i-am servit si noi cu cartofi piure si chiftelute! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Nely, o zi minunata sa aveti, pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. bun,bun,bun!!!!si eu sunt fan!!! O saptamana frumoasa Ade!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Mihaela! O zi minunata in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tare mult imi place sosul asta.delicios!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place tare mult sosul tau.Sunt fan rosii.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bun sos! Eu l-as manca simplu pe paine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si noua ne place Flory! Pupicei si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Minoki, de multe ori asa fac si eu , mai rup cate o coarja de paine si mai bag putin in sos :d Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mmmm, delicios! Si ce textura fina are!
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Anul asta am stat rau de tot la capitolul rosii, doar din cele mici am avut in gradina si cite una mai mare... Ma multumesc sa ma uit la pozele tale, ca arata de milioane si doar asa imi pot imagina gustul. Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  19. Daniela imi pare rau ca ai stat rau la capitolul rosii, noi am avut din belsug anul acesta in gradina, iar la mama sunt verzi inca tufele si are cate un exemplar de aproape 1 kg, de invidiat, ei i s-au copt mai tarziu, iar la mine deja sunt gata dar am reusit de mi-am pus in 4 ture suc de rosi! Mi-e plina camara :d! pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  20. Si bunica mea il facea!Cred ca reteta e destul de veche si acopera multe zone ale tarii!E foarte gustos si eu il mai folosesc din cand in cand la chiftelute marinate!Pupici,Ade!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ai dreptate Teo, doar depinde de modul de pregatire a fiecaruia! Puup Teo!

    RăspundețiȘtergere