duminică, 11 septembrie 2011

La ZOO



Azi fiind ultima zi de vacanta , am fost la Targu- Mures cu fini nostrii  la o mica plimbare  la cumparaturi   si a mai distra putin fetele la gradina zoologica si in parcuri. Cumparaturi nu prea am facut, doar cateva achizitii pentru mine in bucatarie :)))) dar in schimb am distrat fetele la zoo. Cea mica nu a mai fost si sa bucurat foarte tare, chiuia de mama focului vazand animalele, pentru ea erau toate animalele ham-ham :)))   si ma distrat de minune.  Am facut si o sedinta foto la animalele ce ne-au incantat mai tare si bineinteles familiei mele, :)
In prim plan avem   maimute de toate soiurile, acuma nu mai stiu exact care ce fel i :)
 
Strut
Sotul si buburuza mea cea mica...
Uliu
Andrea, cea mare...
 
 Brighita
Lama si bineinteles Andrea...
 Ursi
 Lupi
Mistret
Tigrul
 Rasul
Puma
Leul
 Si bineinteles eu certandu-l pe sotul ca nu este in stare sa imi faca o poza :)))), eram obosita de atata umblat si nu mai aveam rabdare, sincer am fost epuizata de tot si ma duc acu`  ni la culcare :))))  Noapte buna!!!! Maine incepe scoala!!!!!

10 comentarii:

  1. frumos,verdeata,animale,copii frumosi,o zi placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa plimbare, trebuie sa ma mai duc si eu la zoo :) Arati asa draguta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Ina , chiar a fost placut si distractiv! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Mihaela, din pacate oboseala si-a spus cuvantul in poza aceasta! :( Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. faine poze.se pare ca fetitele tale au fost incantate.deh,si eu as fi ca m-am tinut de capu omului 5 ani sa mearga cu mine in safari park bangkok.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarah au fost foarte incantate, cea mare in drum spre Targu-Mures tot a repetat intr-una sa mergem la zoo, iar cea mica a fost fff incantata la vederea animalelor :)! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere