joi, 21 iulie 2011

Paprikas de ciuperci


Imi plac ciupercile, dar gatesc mai rar,  fiindca   am mofturosi acasa care cateodata  ma  dau gata , cred ca banuiti ce vreau sa spun, ma enerveaza  :))))... asa deci, fac doar pentru mine cand vine vorba de ciuperci , sotul mai gusta  dar doar atat....
Avem nevoie de :
 1/2 kg ciuperci Champignon 
 1 ceapa mica
 3 lg ulei
 sare, piper
 2 lingurite paprika
 1 lg faina
 150 ml smantana de 25%
 4-5 fire frunze de patrunjel
 1 lamaie
 Curatam ciupercile si le punem in apa cu lamaie stoarsa sa nu se innegreasca in timpul prepararii, taiem ceapa marunt, punem la calit in ulei, intre timp taiem ciupecile dupa preferinta, adaugam la calit cu ceapa si lasam  5 min pe foc mic amestecand ... adaugam sare, piper dupa gust si 2 lingurite de paprika.... adaugam apa cat sa acopere ciupercile si lasam la fiert... cand sunt fierte ciupercile, amestecam faina cu smantana , adaugam din zeama de la ciuperci , amestecam, apoi adaugam in oala cu ciuperci... lasam 2-3 min, apoi  adaugam patrunjelul verde tocat, servim cu mamaliguta... 
 Pofta buna!

6 comentarii:

  1. vin eu sa mananc cu tine ca mie-mi plac tare ciupercile!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok Flory te astept cu mare drag, macar sa am cu cine papa :)) si povesti bineinteles :))))
    ... Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai primiti un flamand care a ajuns acum acasa?

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) Teo oricand, ma duc sa pun repede masa!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi plac ciupercile in orice fel...sant fan ciuperci!Deci reteta -aprobata!!!

    Te pup si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere