joi, 9 iunie 2011

Tocanita de pui cu pireu de cartof

Am primit un pui de casa si m-am gandit sa fac o delicioasa tocanita de pui si o supa de pui ... cum deja am postat supa de pui acum a  venit randul tocanitei... imi aminteste de copilarie cand bunica ne facea  aceasta delicioasa mancarica , alaturi de o mamaliguta mare... eu nu v-am facut mamaliga dar am facut un piure de cartof foarte buna, curant am sa postez si aceasta, facut in felul meu... deci!
Avem nevoie de:
1/2 pui de casa (din cealalta am facut supa)
1 ceapa
6-8 fire ceapa verde
3 catei usturoi
1 lg de pasta de ardei / 1 ardei rosu
sare, piper
2 lingurite boia de ardei dulce
2-3 lg ulei
apa
Calim ceapa taiata marunt in ulei adaugam usturoiul tocat si pasta de ardei, apoi puiul curatat si spalat inainte... condimentam, adaugam boiaua si turnam apa cat sa acopere puiul ... lasam sa fiarba si sa scada zeama si gata tocanita noastra...
 


Noi , dupa cum spuneam, am servit alaturi cu pireu de cartof... BON APETIT!

14 comentarii:

  1. Mmmmmmm, ce buna este....si prezentarea e grozava! Pupici si o zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu cu pui de casaaaaa,arata minunat,pupicei !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Nely, o seara placuta! pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm Flory, am sa pun deoparte o pulpita deoparte pentru tine :)) Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce bine arata, sosul ma omoara si cand e vorba de tocanite nu refuz nimic :)) sa se racoreasca putin si fac si eu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu chiar nu refuz nimic , din toate gust Alina, bineinteles inafara de cateva feluri de fructe de mare, poate voi incerca, nu stiu dar sunt si raman fan mancaruri si dulciuri, chiar daca sunt la dieta acum :)) pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine prezentat!Dar vreau sa iti spun ca torturile sunt
    fantastice!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-e dor de-o tocanita de pui,iar a ta arata excelent!

    RăspundețiȘtergere