marți, 21 iunie 2011

Prajitura cu cirese


Este o prajitura foarte pufoasa si zemoasa , o prajitura pe care as manca-o toata ziua :)... o prajitura pe gustul meu pe care o fac de mai multe ori combinat si cu alte fructe de sezon... 
 Avem nevoie de :
 3 oua
 12 lg zahar
 9 lg ulei
 21 lg lapte
 1 praf de copt
 24 lg de faina
1/2 kg de cirese
2 lg zahar
zahar pudra cu gust de vanilie
In primul rand spalam ciresele si scoatem samburii, adaugam 2 lg de zahar peste... mixam ouale cu zaharul, adaugam uleiul, mixam , apoi laptele, faina cernuta cu praful de copt, mixam ...
 
...compozitia o turnam intr-o tava cu hartie de copt, asezam ciresele deasupra iar zeama lasata o turnam peste...
 
...introducem la coptorul incalzit si coacem pana ce trece testul cu scobitoarea si devine un auriu deasupra... scoatem , racim pudram cu zahar, portionam si ne delectam cu aceasta minunata prajitura...


 

13 comentarii:

  1. Delicioasa,e prima prajitura pe care am facut-o cu cirese pe anul asta.Minunata,imi place foarte mult.Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adela sa nu-mi spui ca asta nu-i prajiturica mea pentru provocare!!! grozava, apetisanta!! eu sunt in stand by ... astept :)) dar sa nu-mi spui asteapta mult si bine...;))) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe cat de simpla pe atat de buna.Mai am ceva cirese si cred ca o voi face si eu.
    Te pup si o zi placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne ispitesti mereu cu retete delicioase,iar aceastae clar una dintre ele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma mai gandesc Anto , dar nu cred ca voi raspunde provocarii, deocamdata, sory :( Puup si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Petronela la noi i plina piata de cirese anul acesta cu siguranta voi mai face :))) puup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Adina ce sa fac daca ispitesc :)) sper sa placa la toata lumea! ;) Puup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte buna si atat de simplu de facut! eu de obicei o prepar cu visine, ce e drept ca nu am mai facut de secole, sa iau exemplu deci, nu? :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Alina am sa repet si eu cu alte fructe.Te puup!

    RăspundețiȘtergere
  10. felicitari ptr blog si retete ,

    nu am inteles bine gramajul ,ce inseamna 24 lg de faina , lg??

    RăspundețiȘtergere
  11. Inseamna linguri , prescurtat, multumesc de vizita... O zi buna anonim!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tocmai am scos tava cu prajitura din cuptor, arata delicios.Va multumesc pentru retetele minunate care le -ati postat.

    O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere