miercuri, 8 iunie 2011

Limonada



 Este cea mai buna  bautura pe caldurile astea infernale, olimonada racoritoare si plina de vitamine!  Recomand sa consumati cat mai multe lichide si bauturi naturale racoritoare, in locul sucurilor acidulate. La o jumatate de litru  de apa folositi doua lamai pentru stors si una pentru decor si 4 lingurite de zahar, amestecati bine si raciti sau serviti cu gheata, multa gheata, puteti chiar sa glazurati paharul pentru un efect mai placut consumului, asa cum am facut eu.Va doresc o racorire placuta!







13 comentarii:

  1. ce refreshing mod de a-mi incepe ziua ... sarumana pentru limonada ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. I bine sa ne vitaminizam asa de dimineata, stau la bloc si la etajul 4 i groaznic de cald de dimi, Antonina :)) pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe 1 iulie este ziua fetitei mele. Intentionam sa o aniversam undeva, in natura. Vazand limonada ta, m-am gandit ca este o alternativa minunata la sucurile cumparate. Multumesc de idee!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos ideea de natura! Si buna idee pentru limonada! pupicei Carmen! Pupicei fetitei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult limonada,vara fac mai tot timpul,proaspata cu miere!pupicei!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Flory, eu toate vara consum, atat de mult imi place!

    RăspundețiȘtergere
  7. La caldura de afara,am prestat si noi lemonada cu fructe inghetate .O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. La 41 de grade afara nu-mi pot dori decat un pahar mare mare :) Super refreshing!

    RăspundețiȘtergere
  9. Paradis, i de inteles pe caldurile astea?! :) pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina un mod foarte bun de refreshing:)) pupici!

    RăspundețiȘtergere