miercuri, 11 mai 2011

Supa de pui cu taitei de casa



Supa este preferata mea si a  fetelor, cea mare ar manca o oala intreaga... de Paste am facut-o, acum a venit randul sa o postez... cred ca toata lumea stie cum se face,  sau cel putin a savurat acesta delicioasa supa dar totusi nu se compara cu cea facuta de mama acasa, parca tot timpul lipseste cate ceva din ea...ingredientele  cred ca variaza de la o supa la alta , cand nu am asta pun aia si tot asa, eu de data asta am pus asa;
1 pui
4 morcovi potriviti
2 patrunjei radacina
1/2 telina mica
1 ceapa
1 catel mic usturoi
sare, piper boabe
taitei de casa
putin knorr delicat
frunze patrunjel
Taiem , curatam , spalam bine puiul, curatam si taiem legumele... intr-o oala cu presiune am pus apa , am adaugat puiul, am lasat sa dea in clocot, se ia spuma, se adauga legumele , sarea,  piperul se pune capacul si se lasa la fiert... cum eu am pus in oala sub presiune a fiert in 30 min... se ia de pe foc se lasa sa se limpezeasca si strecuram de carne si legume, daca nu ati pus destula sare , puneti 1 lg de knorr delicat si fierbeti taitei in supa, tocati patrunjelul si serviti atunci cu verdeata, contine multa vitamina c ... daca sunteti raciti ,o supa de pui fierbinte este leacul ...POFTA BUNA!

14 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fini ai taiat taiteii!Îi usuci,si apoi îi folosesti?Sau îi pui direct asa proaspeti dupa ce-i tai,în supa?

    Sa nu te superi pe mine,dar de ce pui delikat?(chiar sper sa nu te superi,ca nu e o critica,doar o întrebare)

    Pupici,
    M.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna supica ta si arata atat de bine ca mi-ai facut o pofta....!!!!! Apreciez faptul ca folosesti taitei facuti in casa! Pupici si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. maya prima data i usuc putin, nu mult si-i tai cu cutitul nu folosesc masina de taiat... iar delicat pun pentru cea mare i place sa vada in supa i place foarte mult,cateodata linge cu degetul de ma enerveaza chiar si pe mine! stai linistita ca nu ma supar... pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc Nely! o zi frumoasa sa aveti! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ps: interesant i Maya daca pun morcovi in supa, asa nu-i mananca, face nazuri fiica mea... cea mica in schimb mananca tot ce prinde in mana :))

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place blogul tau si imi pare bine ca te-am gasit :D supa arata minunat :D

    RăspundețiȘtergere
  8. merci Angi! te-as servi cu cea mai mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca iti place diamond si mie imi place blogul tau :D pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie imi place supa de pui cu taitei insa eu nu am facut niciodata, spre rusinea mea. Este una din retetele tabu, alaturi de cozonaci si chec. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristina asta e, daca nu ai facut vei face, de ce sa-ti fie rusine?... nu toata lumea face, eu fac tot a 2a Duminica pentru cea mare, i preferata daca nu fac insista sa fac... pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. arata super bine supa! si eu fac dar nu pun usturoi dar o sa incerc si asa sa vad ce gust are

    RăspundețiȘtergere
  13. Nil pui foarte putin , nu se simte,dar totusi daca pui mai multe zarzavaturi i da un gust aparte... multumesc de vizita ! eu eram pe la tine... o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere