vineri, 1 aprilie 2011

Spanac scazut

 


Am tot vazut pe bloguri spanac si m-am gandit sa fac si eu varianta mea...pentru ingrediente am folosit:
1/2 kg spanac
2 catei usturoi
1 lg faina
150 ml smantana
sare, vegeta, boia de ardei
putin piper
2-3 lg ulei
Am spalat si curatat spanacul, l-am fiert in apa cu sare si l-am tocat... am calit  cca 1/2 de min usturoiul pisat in ulei, am adaugat boia de ardei...
...am adaugat spanacul,condimente si vreo 200 ml din apa carec o fiert spanacul...intr-un bol am amestecat faina cu smantana si am adaugat putin din spanac,am amestecat bine ...
 
...amestecul l-am adaugat la restul de spanac...am lasat sa dea in clocot si a rezultat o macarica de spanac?!... cum suntem in post se poate renunta la smantana si folosi doar apa in care a fiert spanacul...
...sotul o servit cu oua ochiuri condimentat si mai facute, asa i plac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu