joi, 10 martie 2011

Prajitura Vieneza

 


Aceasta prajitura am facut-o mai demult,  este asemanatoara putin cu prajitura'' Delicia''... pt blat avem nevoie de: 7 oua,  7 lg de zahar,  7 lg de faina... se separa albusele de galbenusuri ... se bat albusurile spuma...
...se adauga  galbenusurile...
...se mai bate putin si se adauga rand pe rand faina...
... asa arata , se toarna compozitia intr-o tava cu hartie de copt, se introduce la cuptor cca 30-  40 min...
... se taie in doua si  se glazureaza cu zahar caramelizat (1 foaie de blat)... pentru caramel avem nevoie de 100 gr de zahar, se topeste la foc mic si se glazureaza foaia de blat...
...pt crema  avem nevoie de : 2 budinci vanilie, 600 ml lapte, 12 lg de zahar, 1/2 unt/margarina,  mai avem nevoie de 2 pachete de Naty rolls ... se pregateste budinca de vanilie, se freaca spuma untul / margarina ...adaugam budinca racita rand pe rand la crema de unt/margarina...

...se asambleaza in felul urmator...se aseaza foaia glazurata, jumatate de crema, peste crema se aseaza rulourile de Naty rolls pe lungimea prajiturii, cealalta jumatate de crema si ultima foaie ... deasupra se pune glazura de ciocolata sau crema... eu am impartit crema  in trei parti si deasupra am razuit ciocolata alba si neagra, asa mi-o venit atunci pe moment...



8 comentarii:

  1. Arata fain si ma gandesc ca trebuie sa fie si buna.
    Dupa amiaza placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai venit pe la mine... da este o prajitura buna multumesc! o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte buna,imi plac retele tale,felicitari pentru blog

    RăspundețiȘtergere
  4. bine ai venit pe la mine...daca iti plac, iti recomand sa le incerci...ms! ms! o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai venit pe blogul meu... multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ehei!! se pare ca-ti plac retetele mele si ma bucur ca le incerci si iti reusesc :)
    De cand am preparat-o acum foarte mult timp am facut-o de "n" ori si de fiecare data au savurat-o cu placere.
    Intradevar se aseamana cu Delici dar fiindca am vrut sa fie ceva mai deosebit am pus rolele de Naty si am avut succes cu ea :)
    Frumos era sa pui si un link de unde te-ai inspirat :)
    Mult succes iti urez!!
    Lory

    RăspundețiȘtergere
  7. da intr-adevar sunt retete bune si usoare... si scuzele mele , de acum incoloam sa pun si link de unde m-am inspirat... dar is retete scoase de anul trecut din toamna si acuma nu mai stiu exact de unde le-am scos...multumesc!

    RăspundețiȘtergere