joi, 3 martie 2011

Prajitura Martisor



                           Cu ocazia aceasta am sa dedic si eu tuturor d-nelor si d-relor, o prajitura buna ...bunaaa!         Pt. blat aveti nevoie de: 8 oua, 8 linguri zahar,  8 lg de apa,   8 lg de faina,  1 lg nuca de cocos,  1 praf de copt. 

          Se bat albusurile impreuna cu apa, se adauga zaharul treptat. Se adauga galbenusurile se mai bate umpic, se adauga apoi faina amestecata cu praful de copt si lg de nuca de cocos.
Se coace totul la foc potrivit, cca 30 min.      Am copt in tava  de 36/24.  Si iata blatul rezultat?!
              Pt. crema aveti nevoie de: 2 budinci cu gust de capsuni, 750 ml de lapte, 200 gr de zahar, 150 gr de unt/margarina .  Procedam asa:  pregatim budinca dupa instructiunile de pe plic, cu  150 gr zahar. Se lasa la racit ,intre timp frecam untul spuma cu restul de zahar. Se adauga budinca racita la unt treptat. Crema arata asa:
Se pune crema deasupra la blat si arata asa:

Deasupra se pune jeleu din: 1 plic tort jelee rosu , 250 ml zeama de compot de visine sau cirese ,( eu am pus de visine) si 2 lg de zahar. Se prepara dupa instructiunile de pe plic. se intinde peste crema, care arata asa:

Eu am incercat sa fac niste fundite sa-i dea un aspect placut...

     Si  o feliuta pt voi!...va pup d-nelor!
                                                                                                                                                                                                  

Un comentariu: