vineri, 4 martie 2011

Prajitura Kinder - Pinguin

 


Cred ca deja toata lumea stie prajitura aceasta, dar am sa postez si eu reteta mea... este una dintre preferatele  mele  si  a fiicei mele Andrea... Pt blat avem nevoie de : 10 oua, 200 gr de zahar, 5 lg de pesmet, 5 lg  faina, 1 praf de copt, 5 lg de miere( eu  pun doar 2 lg bune), 3 lg cacao, 50 ml lapte, 270 ml ulei9 eu pun doar 100 ml).
Batem galbenusurile cu zaharul pana ce isi dubleaza volumul, adaugam mierea , laptele si uleiui, mai batem putin...adaugam faina amestecata cu praful de copt, pesmetul si cacao... batem albusurile spuma cu un praf de sare si cu o paleta incorporam cu grija la galbenusuri... se toarna intr-o tava cu hartie de copt ( eu am copt in tava mea de 36/24 este destul de mare) si dam la cuptor cca 30 min... se raceste si se taie cu grija in doua...asa arata blatul meu...

Crema1:  500 ml frisca (am folosit MEGGLE mi se pare f buna si numai aceasta o folosesc), 500 ml lapte, 1 plic gelatina, 6 lg zahar, 5 lg faina, esenta de vanilie
Crema2:  100 gr de ciocolata amaruie / lapte, 50 ml frisca (eu folosesc intodeauna smantana de cel putin 25%).  Se pune laptele la fiert... se amesteca faina cu zaharul si se adauga laptele feierbinte in fir subtire amestecand in continuu... se pune la foc si se amesteca pana ce se ingroasa,se lasa putin la racit... gelatina se hidrateaza in 4 lg de apa 10 min, se dizolva pe bm si se amesteca in crema de lapte...se bate frisca si se amesteca in crema calduta, se pune putin la rece...

Se intinde jumatade din crema1 pe prima foaie...
 ...peste crema1 se intinde crema2 de ciocolata si a doua jumatate de crema1...
Deasupra se aseaza  al doilea blat ...
...si ultimul pas< pt a o devora?!> glazura din 150 gr ciocolata amaruie/lapte si 50ml frisca/smantana
...o feliuta pt voi...

2 comentarii: